Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
Persoonlijk vind ik zonder twijfel de belgische Ultima's veeeeeel mooier dan deze Franse Ultima.
|
Wat is er Frans aan deze Ultima's, behalve de verkopende partij? Ik zie toch echt foto's van de circuits Castle Combe en Anglessy.
Mag ik jouw trouwens wijzen op de gewijzigde regels m.b.t. het gebruik van foto's die door derden zijn gemaakt?
Quote:
2. Copyright
Foto’s of Artikels overnemen van andere sites.
Daarom eisen we dat wanneer je citeert vanaf een website je dit steeds doet door middel van een samenvattende zin die gevolgd wordt door en link naar de homepage van de desbetreffende site.
Hetzelfde geldt voor foto's. Indien je ergens een interessante foto ziet waarover je iets wil zeggen, dan dient dit ook door middel van een link te gebeuren. Eigen foto's kunnen natuurlijk zonder probleem gepost worden.
De regels van de fair-play gebieden ons om hierop toe te zien. Overtreders ontvangen als dankuwel een waarschuwing en bij herhaald zondigen tegen deze regels, volgt automatisch een ban.
http://www.depaddock.eu/FAQ/beleid.htm
|
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|