Thread: Mini challenge
View Single Post
Old 19-10-2004, 19:56
joost joost is offline
De Paddock Regular

Re: Re: Mini challenge

Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Toen ik Jan Horemans in Francorchamps confronteerde met het feit dat Gunther Raus een snellere wedsrtijdronde reed dan Kurt Mollekens, gaf deze spontaan het antwoord dat Kurt de tweede wedstrijd niet op nieuwe banden had gereden. Kurt reed in de kwalificaties 3 seconden sneller dan Gunther. Dat weekend reed Kurt Mollekens met 3 nieuwe sets banden(12stuks dus). Zo wordt de Mini Challenge wel heel erg duur. Maar om mee te doen voor een podiumplaats zal het blijkbaar nodig zijn.
Mag ik hier toch het één en ander rechtzetten. Wij hebben binnen het team gekozen om met sterke piloten te rijden en zorgen er dan ook voor dat deze toppers in goede omstandigheden kunnen rijden. Wij leggen inderdaad per kwalificatiesessie of wedstrijd vooraan, en niet volledig rondom, nieuwe banden, hetgeen komt op 8 stuks per weekend waarbij we de oude banden kunnen hergebruiken bij circuitdopen, evenementen voor sponsors ed. Wij zijn hierbij trouwens aan niemand verantwoording verschuldigd voor onze planning en zouden het ook op prijs stellen dat de dergelijke zaken niet publiekelijk rondgestrooid worden. Ieder zijn eigen huishouding, zo lijkt het ons.
In Spa hadden we echter een probleem met de banden in de tweede trainingsssessie en zo misten we een paar banden voor de tweede race.
Maar om nu te stellen dat Kurt en markus alleen scoren omdat wij nieuwe banden monteren, lijkt me wat cru. Wij verzorgen alles van a tot z en hopen dan zo hoog mogelijk te scoren.

Sportieve groeten,

JJ Motorsport

Last edited by joost; 19-10-2004 at 19:58.
Reply With Quote