Thread: Mini challenge
View Single Post
Old 19-10-2004, 23:38
joost joost is offline
De Paddock Regular

Beste,

het is nimmer mijn bedoeling om (mocht je je bekend maken zou het handig zijn) te beweren dat jij of wie dan ook niet weet hoe een wagen afstellen, dat kan je nergens uit bovenstaand antwoord afleiden. Ik wens dan ook niet dat zulke woorden in mijn mond geled worden.
Ik zeg enkel dat JJ Motorsport bepaalde keuzes maakt en daar is, zo lang het binnen de lijnen van het reglement van de Challenge ligt, niets op tegen.
Bovendien heb ik alle respect voor alle piloten, met 4 toppers maak je namelijk geen kampioenschap. De prestaties van bepaalde gentleman-drivers zijn zeer goed, denk maar aan JC Liard, G Raus en al de anderen die ik vergeet.
Ik vraag alleen dat ieder voor zich een bepaalde weg uitstippelt en dat we niet, noch wij, noch jij, noch anderen, bepaalde zaken insinueren of oordelen over keuzes van andere teams.
Tenslotte is het de organisatie die de reglementen uitstippelt en daar kan je oeverloos over discussiėren, doch mij lijkt het eerder zinvol binnen de uitgezette lijnen te werken en deze te aanvaarden.

in eigen naam,

Joost Custers
Reply With Quote