View Single Post
Old 20-10-2004, 20:07
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

- Controle van de wagen hoeft maar 1 keer per seizoen. Enkel bij een ongeluk dien je je wagen opnieuw aan te bieden. Deze controle kan 14 dagen voor aanvang van het seizoen.
- 3 uur ipv 4 omdat je dan eventueel met 3 piloten een uur kan rijden. Kan eventueel naar 4 als je de middag overbrugt.
- Warm up - al eens gekeken hoeveel teams hier gebruik van maken. Het zal sommigen aanzetten tot voorzichtiger rijden tijdens chrono2. Ik zou ook 2 warm up laps geven voor de wagens zich naar de officiële startopstelling begeven. Voordeel is dat je geen brokken kan rijden in de warm up
- Volk weglopen bij de Clio's? Ik dacht dat iedereen kwam kijken naar het duw en trekwerk.
- Geluidsnorm ok voor TC
- Wat betreft licenties. Bij mij is deze de laatste race nog altijd dezelfde als de eerste race. Alle gegevens van alle piloten zijn gekend. Waarom moet dat iedere race opnieuw gebeuren?
- Voorprogramma: waarom niet? En omgekeerd tijdens de 24H. Dat zou de enigste keer zijn dat TC op zaterdag moet rijden.
- Mini's en F Renault - ja, MINI gaat naar Duitsland enkele wedstrijden afwerken, dan hebben we nog Francorchamps. Wat betreft Renault F1600 moeten we inderdaad nog een oplossing vinden.
- 6 weekends minder lawaai rond het circuit, waarvoor de buren ons gunstig gezind zullen zijn.
- 6 dagen minder lawaai, maar vroeger op de dag beginnen en later op de avond afsluiten.
-

We zeggen gewoon even wat we denken
Reply With Quote