View Single Post
Old 20-10-2004, 23:54
roovers-racing's Avatar
roovers-racing roovers-racing is offline
De Paddock Rookie

Thumbs up

Quote:
Originally posted by kartboyke
Hallo allemaal,
Ik ben erbijjjjjjjjjjjjjj, proficiat aan iedereen dat meegereden heeft.
Het niveau lag hoog en de tijden dicht tegen elkaar, de zenuwen waren na enige tijd wel aanwezig bij mij vanwege de kans op rechtstreekse kwalificatie.

Ik wil echt elke aanwezige piloot nog eens proficiat wensen met zijn deelname en zijn prestaties( ik had zelf nooit verwacht dat ik snelste piloot van de + klasse zou zijn geweest).
Het was echt een toffe sfeer en heb me uitstekend geamuseerd.

greetz een overgelukkige Ive
Ik ben er ook bij, kan het eigenlijk nog niet geloven. Was reeds van maart geleden dat ik nog eens in een kart gezeten had, buiten de trainingen van vorige week.

En of dat er zenuwen waren, bij de eerste qualy ging alles perfekt, eerste in + cat.
De 2 de qualy sloeg het noodlot toe, kart viel zonder benzine, ongeloofelijk, ik dacht dit was het dan, kreeg wel een reservekart die eerst al niet wou starten en die totaal geen grip gaf, waarschijnlijk doordat hij nog volledig koud stond.

Het mag dus een echt wonder zijn dat de tijd van de eerste qualy nog net voldoende was voor de 2 de plaats en de selektie voor Francorchamps

Moet ook nog zeggen dat er een ongeloofelijke sfeer was, veel beter dan ik vroeger ervaren had toen er nog zeer veel gebotst werd dat natuurlijk uit den boze is.

See you at Francorchamps !!!
Reply With Quote