View Single Post
Old 21-10-2004, 18:59
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Button zal wel rijden volgend jaar denk, en dan bij BAR natuurlijk, want Richards laat hem voor geen geld naar Williams gaan hoor. Hij weet best wat het dit jaar aan Jenson gehad heeft, 't zou stom zijn zoiets op't spel te zetten, nu hij toch nog een jaartje op zijn diensten kan rekenen.

Button en Williams geven al wel openlijk toe dat ze ernaar uitkijken om dan in 2006 samen te werken. Hier en daar hoort ge al zeggen dat er al getekend zou zijn. Dat lijkt me toch niet goed van hen, om dat nu al in de pers te melden. Dan krijgen we weer dat Montoya-syndroom van afgelopen seizoen. Enkel de raceweekends, testen is aan de ander. Als ik daar zo eens over denk, lijkt het me wel dat Jenson de afgelopen maanden ook minder getest heeft dan voordien.

Ben wel benieuwd wie er dan 2e piloot wordt bij Williams. Dan toch Fisichella, of een andere piloot met ervaring (Coulthard mss)? Of op zoek naar een jong talent? Ik zou er niet van verschieten als ze binnenkort Nelson Piquet Jr. nog eens laten testen, die zijn vorige test was aardig meegevallen en hij is natuurlijk ook de F3 kampioen.

Last edited by The Interceptor; 21-10-2004 at 19:02.
Reply With Quote