Quote:
Originally posted by Driesco
Stof tot nadenken.
|
We kunnen wel denken maar waarschijnlijk liggen de concepten al lang klaar. Dat wil niet zeggen dat het 100% zeker is
Persoonlijk denk ik dat het ZTC + ZSC concept niet zal veranderen. Mijn inziens ook niet nodig, die zondagen lopen goed. De terugval van +/- 10 tot 15 wagens voor de ZTC in de afgelopen twee jaar zijn voor een gedeelte te verklaren m.b.t. economische recessie en het gezeur rondom het geluids-probleem. Enkele daarvan zijn overgestapt naar de BTCS maar lang niet allemaal. Je kunt ze denk ik op één hand tellen.
Dan de vervanger voor de Supermeeting, als je de berichten her en der leest kun je al ongeveer een beeld maken hoe die eruit gaan zien. Belcar en diverse support races............verandering van spijs doet eten
Welke support races?
New Race Festival: Clio's B + NL, FRenault 1600, FRenault 2000 NL + Belcar....en?
Spa Euro Race: FRenault 1600 + FRenault 2000 I, Clio B + I, Britcar, Belcar en gegarandeerd Franse en Engelse clubraces.
24 U van Zolder:Belcar, ? en misschien starten om 16.00 uur

Racing Festival: Belcar, ?
Belcar Masters: Belcar, FR1600 B, FR2000 NL, Clio B + NL , Britcar
Hier en daar de Mini's, de Dutch Supercar Challenge heeft ook de intentie om twee keer België aan te doen. Dan zullen er her en der nog wat mogelijke kandidaten rondlopen voor een of meedere gezamelijke meetings (Roadster Cup, een echt Sprintje voor de VW Funcup, de BTCS die eens gaan meeknallen, wellicht een Radical race.......) Zal wel loslopen allemaal
Conclusie: Zo heel erg veel zal er niet veranderen........ dat is mijn persoonlijke mening dan. De eerste revolutie in de autosport moet ik nog meemaken