Quote:
Originally posted by Mark
Dan plannen voor Legend's en Ford GT40's.......benieuwd welke series in 2006 of 2007 nog over zijn
|
Of anders gezegd : welke er dan al van start zijn gegaan. De winter van 2004 begint en deze projecten zien (wat mij betreft alleszins) nu pas het levenslicht. Ze zijn alleszins nog niet veel in de pers geweest. Hoever men staat met de tests weten wij als outsider niet maar het verleden heeft geleerd dat het allemaal niet zo simpel is om iets op poten te zetten. Denken we idd maar aan het Sakerproject. Al enkele jaren bezig om op dit moment enkele wagens te hebben. Ook het Roadster project is al een heel seizoen niet echt succesvol. De Formula X is niet helemaal geworden wat men er van voorspelde. En daar heb ik al over gehad de Porsche Road challenge waarvan er momenteel slechts één wagen is en men hoopt voor 2005 op 5 wagens zonder daarover op dit moment zekerheid te hebben.
Daarenboven hebben vele piloten hun krijtlijnen voor 2005 al uitgezet en zijn reeds op zoek naar de nodige budgetten. Horen deze nieuwe zaken daar al bij, zoveel te beter maar ik vrees er echter een beetje voor...
Nu ja, ik wesn ze allen veel succes met hun projecten en het vervolg zullen we wel zien.
C U