Karting St-Niklaas
Wat een unieke en prachtige ervaring!
Alle dank aan Dries voor het prachtige initiatief en eveneens aan Sennake voor al zijn voorbereidend werk, you're a real buddy Guy!!
Ik heb zojuist AuForm zijn reaktie gelezen en dit heeft mij enorm veel plezier gedaan!
Indien er piloten zijn die dit lezen, wil ik hen welgemeend van ganser harte bedanken voor hun aanwezigheid hetgeen toegelaten heeft aan vele supporters hun idolen van dichtbij te ontmoeten en hen een onvergetelijke middag te bezorgen! Daar waar de autosport voor de toeschouwers wellicht de meest ontoegankelijke sport is geworden is het tof om te zien dat er piloten zijn die plezier kunnen maken en denken aan hun fans. Heel veel fijne mensen ontmoet en Mathias en zijn vriend zijn nog steeds niet uitgepraat over hun ervaring!
Toeval wil dat Mathieu Geerinckx, die ploeg vormde met Mathias, eveneens in Hamme woont; indien je dit leest Mathieu, bedankt voor de fijne middag en de toffe babbel! Veel succes gewenst voor de toekomst aan u en de ganse racende familie en ik hoop dat we elkaar nog eens treffen!
Aan alle piloten, all the best for 2002!!
Carlos (Lole)
|