Ik heb Andy zonet gemaild, daar het vel van de beer verkopen voor ie xxx is altijd makkelijk is. Ik hoop dat we alvast kunnen filmen vanop een goeie plaats en dat later kunnen zien in het Wheelscafé zou reeds een mooi begin zijn voor 2004. Jury, bekers, etc. zien we nog wel.
Het zou fijn zijn dat mensen zoals Werner 333 (bij deze een oproep) en Jo Smets b.v. foto's maken van de driftsessie tussen 4 en 5. Deze zouden we dan achteraf online kunnen zetten en deelenemers zouden die bij de betere fotograaf achteraf op fotopapier kunnen laten drukken.
Om het animo te pijlen zou ik alvast hier een "provisoire" deelnemerslijst willen opstellen zodat we het een beetje beter kunnen inschatten.
Ook dacht ik aan een vergadering op 20/11/2004 om 15 uur in he Wheelcafé zodat we, indien we een OK krijgen, het werk onder de medewerkers een beetje organiseren (zodat iedereen niet voor elkaars voeten loopt).
Sponsors voor bekers of vrije ERAN Racing uren altijd welkom, maar laten we dit voorlopig als een "fun" evenement beschouwen en geen wedstrijd.
Deelnemerslijst 3/11/2004 (nog één maand slapen)
1. M-Jo - BMW M3 E46 met wat veranderingen
2. M545i - BMW 5 serie met wat veranderingen
3. M645i - BMW 6 serie met wat veranderingen
4. Rappe106 - Peugeot 106 met wat veranderingen
5. RemmelRacing - Mitsubishi EVO6 met wat veranderingen

(TO BE CONFIRMED)
6. De mannen met hun Sierra Cosworth ???
7. BMW E30 - 1 ???
8. BMW E30 - 2 ???
9. Volvo 340 van 29/10???
10. De vervangwagen

van de mannen met de 524td van 29/10
....