View Single Post
  #43  
Old 19-11-2004, 16:37
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by The Interceptor

Ik was daarstraks echt wel verwonderd toen ik las dat de Swa naar Citroën gaat, omdat Citroën er na 2005 mee ze stoppen, maar als ze er aan denken om toch door te gaan, vind ik het een verstandige keuze van Duval.
Ford is natuurlijk ook een goede wagen, en hij zou er mss eerste rijder worden. Maar op de 2e wagen wsl een betalende rijder, niet eens een vaste ... ? Toch ook niet echt een geode basis om aan de top te komen.
Een van hoofdredenen waarom Duval niet voor Ford getekend heeft, is blijkbaar het belachelijk lage salaris dat ze hem wilden betalen. M-Sport moet met een sterk gereduceerd budget werken. Blijkbaar heeft Ford zelfs geen geld om een nieuwe homologatie te doen volgend jaar. Lees maar eens op pitstop.tv: WRC - Geen nieuwe homologatie voor Focus 2004

Duval heeft dus een goede beslissing genomen door voor Citroen te tekenen. Nu maar hopen dat ze na volgend jaar er niet mee zullen stoppen.

Ik denk dus dat het duidelijk is dat Martin volgend jaar ook niet meer voor Ford zal rijden en dus voor Peugeot. Van Ford moeten we volgend jaar waarschijnlijk niet te veel verwachten.
Reply With Quote