Kimi is op het foute pad terecht gekomen, blijkt toch een echt feestbeest te zijn. Lijkt wel een student
Effe voelen bij madam, niet zijn vrouw
Ohhhh, ik voel me niet goed
Hier lig ik lekker...... \
E.e.a schijnt gebeurd te zijn op een vakantie in Mallorca, zeker een Ballerman Party. Zeer benieuwd hoe Norbert zijn werknemer de les gaat lezen. Daarnaast schijnt het huwelijk van Kimi met zijn finse madam in zwaar weer beland te zijn. Ach, Kimi is eindelijk inde puberteit terecht gekomen

Meer gossip op:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...567338,00.html (voor de mensen die zweeds beheersen)
Andere leuk nieuwsitem is de verhouding BAR / Honda. Het mag duidelijk zijn dat Honda zwaar aan het investeren is in het team van BAR. Windtunnel, meer aandelen enzo......... In die aandelen zit een klein probleem, 10% daarvan is handen van een viertal namelijk Adrian Reynard, Rick Gorne, Graig Pollock, Jerry Forsythe. Honda wil die aandelen hebben en heeft een bood uitgebracht bij die vier heren van het eerste uur van BAR. Mochten die 4 niet akkoord gaan met het bod, dan kon BAR weleens richting faillisement gaan. Kan Honda voor een prikkie een doorstart maken
British American Tobbaco wil sowieso van zijn aandelen af gezien het naderende reclameverbod. Op dit moment eigenlijk niet meer dan een stille vennoot.
Heerlijk hé, die gossip winter van de F1