View Single Post
Old 05-12-2004, 14:07
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

waarom moet alles veranderen. vroeger zijn er nooit problemen geweest en plotseling komen er drie regels bij.
het is dus duidelijk de fout van de belg. zie politiek: een individu vindt dat 90/u te hard is en maakt er 70 van (10 milj belgen MOETEN volgen)
nu worden de enkele drifters verbannen naar een uurtje alleen rijden. en wat als er maar 1 drifter is. een heel circuit afgehuurd voor 45 €, moet kunnen.
ik moet zeggen dat ik de driftchallenge wel gevaarliijk vond. het geeft geen goed gevoel om achter iemand te rijden die redelijk labiel rijdt. achter de 5 reeksen en de nissan verminderde dat gevoel, want de ervaring droop er vanaf.
heb ook geen enkele keer kunnen doorrijden . ben bijna niet boven de 100/u gekomen. heb ook veel mensen zien afgaan, waaronder 2 x aldretti (1 keer zandbak en 1 keer muur)
iedereen vond het wel te gek, mega. Ik ook.

hoe wordt er gevlagd tijdens de 24 uren?

ik zie het nog gebeuren dat Eran aangeklaagd gaat worden omdat de ene of de andere de vangrails is ingegaan omwille van een kiezel op de baan.
maar ja, we leven in een wereld van vrije menings uiting, dus we moeten er maar mee leren leven

Bedankt Eran voor deze dag. heb veel auto amateurs gezien die zwaar onder de indruk waren. ben gisteren naar race of champions gaan kijken, en de driftchallenge was toch net iets voordeliger om naar te kijken.
mvg
Yves

Last edited by rappe106; 05-12-2004 at 14:12.
Reply With Quote