Ik kon er deze keer niet bij zijn. Sinterklaas was op school en dan moet Il Principal er ook zijn om alles mee in goede banen te leiden.
Wat betreft het inhaalverbod en veilig rijden, hier kan ik me toch aansluiten bij de visie van Ubie. Gele vlag, wil zeggen inhaalverbod, dat is toch ook zo bij een echte race. Wie er zich niet aan houdt

, zwarte vlag.
Ik ben deze zomer naar de All Dutch Porsche Days geweest te Zandvoort en daar waren de baancomissarissen zeer actief...met blauwe vlaggen. Zo wist je dat je ingehaald werd of omgekeerd. Dat gaf een veilig gevoel. Op de Eran days moet je soms toch maar hopen dat de piloot, van de wagen die je aan het inhalen bent, gezien heeft dat je er bent.
Remy, ik dacht dat de Eran days nu net dienden om Circuit(race) ervaring op te doen...niet iedereen is even ervaren als jij, enkele afspraken en regels kunnen zeker bijdragen om ervaring op te doen in een duidelijke circuitomgeving.
Wat de drifters betreft...ik vind dit fantastisch maar niet gemengd met andere wagens. Ik denk dat ze al werk genoeg hebben met het driften, laat staan dat ze nog in het oog moeten houden of ze niet ingehaald worden. Wie strak en snel wil rijden zou anders steeds moeten wachten of wat?
Nog een fijne sinterklaasdag...hopelijk heeft de lieve man de nodige onderdelen in jullie schoorsteen laten vallen.