Quote:
Remy, ik dacht dat de Eran days nu net dienden om Circuit(race) ervaring op te doen
|
IlPrincipal, Daar heb je natuurlijk gelijk in...
Maar met een verbod op uitremmen (zoals Ubie aangeeft) zal men nooit race ervaring kunnen opdoen!
Zoals ik al schreef, vind ik dit persoonlijk één van de mooie dingen die bij het racen hoort...
Ook kan ik me
niet voorstellen dat een snellere deelnemer moet gaan wachten (bij wijze van spreken) op een gebaar van z'n voorligger, om voorbij te mogen steken.... Dat heeft -naar mijn mening- namelijk nog maar weinig met "racen" te maken...
Ik wil hier natuurlijk wel bij vermelden dat dit van situatie tot situatie verschillend is!!
Als de ene deelnemer bijvoorbeeld sneller is in bochten en de andere op de rechte stukken, kan men onderling een gebaar geven om voorbij te steken. (zo gebeurd dat nu immers ook)
Ook bij formule auto's geeft het een veilig gevoel als de piloot aangeeft je gezien te hebben! (zo zijn er meer situatie's)
Ik heb het hier dus enkel over voorstellen die voorbij zijn gekomen in dit topic, waarvan ik hoop dat ze niet doorgevoerd worden!
Voor de duidelijkheid:
Ook ik ben
uiteraard een voorstander van "safety first" en ben ook van mening dat goede afspraken alleen maar gunstig kunnen zijn!!
Ik maak me enkel lichte zorgen, als mensen het gaan hebben over een uitremverbod en beperkt inhalen tijdens het vrije rijden!
Ik ben het met Rappe106 eens om te zeggen:
Quote:
waarom moet alles veranderen. vroeger zijn er nooit problemen geweest
|
See you in Zolder