Jammer, dat het mij niet lukt om mijn persoonlijke standpunt duidelijk te maken of dat ik niet begrepen word...
Ubie,
Ik schreef over jou suggestie, over een verbod op uitremmen... niet op inhalen.
En dit:
Quote:
zal natuurlijk wel plezanter, easier zijn om zo alle newbies voorbij te kunnen gaan da wel
|
Is natuurlijk absolute onzin!!
Ik heb zelf net zo goed nog genoeg te leren en heb respect voor iedereen die aan deze dagen meedoet en een gezamelijke hobby deelt!!
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er mensen zijn die trots zijn dat ze met hun race ervaring sneller gaan dan "newbies", dus vind ik het belachelijk dat je zoiets suggereert!! (iedereen is immers begonnen als "newbie"... ik ook!)
Het mooie aan Eran vind ik nog altijd de vrije gang van zaken en het feit dat daardoor iedereen (oke, de meeste mensen) hun verantwoording daarin neemt.
Bij andere trackdays (o.a. in Zandvoort) is
zo'n strakke, tijdgebonden en reglementaire organisatie, dat het bijna on-interessant word!!
Ik merk hier dat ik na het plaatsen van 2 berichten, waarin ik fatsoendelijk probeer te discussieren (door het geven van m'n persoonlijke mening) word gezien als iemand die met de neus omhoog loopt... Erg jammer!!
Buiten deze discussie om hoop ik dat het komende ERAN seizoen net zo'n topper word als de afgelopen jaren.
En dank de gehele organisatie dan ook nogmaals voor hun geweldige inzet en initiatieven!!
See you in Zolder