View Single Post
Old 07-12-2004, 18:38
Remy's Avatar
Remy Remy is offline
De Paddock Rookie

Ik geloof dat we nu op dezelfde lijn beginnen te komen!

Pat,
Je slaat de spijker op z'n kop... mooi omwoord!

Quote:
We spreken hier over gevoel, gezond verstand en elkaar het licht in de ogen gunnen. Daarvoor heb je geen afspraken nodig !
Zo is het -in mijn beleving- ook altijd geweest tijdens de free driving middagen...
Dit maakt voor mij de Eran dagen dan ook uniek!

Het verhaal over je eerste circuit ervaring zal een ieder zeer bekend voorkomen!
Zo beleefde ik dit exact tijdens mijn eerste rijvaardigheidscursus met aansluitend vrij rijden op het circuit van Zandvoort.

Quote:
Misschien één van de punten waar eens kan over gesproken worden. Het is maar een voorstel, misschien de wagens die ook 's morgens de cursus gevolgd hebben, achteraan een teken geven. zodat de mensen van de namiddag weten dat ze met een beginner te doen hebben en beter een bochtje wachte
Dat vind ik werkelijk een zeer goed idee!!

Ilprincipal,
Ook ben ik het hier volledig met jouw woorden eens...
Het is ook inderdaad érg jammer dat er daadwerkelijk mensen zijn die het voor de rest verpesten omdat ze het -om wat voor reden dan ook- niet kunnen hebben dat ze worden ingehaald door een straat auto...

Zelf ben ik ook nooit te beroerd om plaats te maken voor een snellere deelnemer.
Het is ook schitterend dat er dan altijd even bedankt word met een handgebaar.

Zoals ik ook al eerder aangaf gaat het inderdaad zeer zeker om wederzijds respect, maar dat zit -naar mijn inziens- nog altijd goed tijdens de Eran dagen.

See you in Zolder
Reply With Quote