View Single Post
Old 08-12-2004, 23:46
MarkXr MarkXr is offline
De Paddock Rookie

Kort maar krachtig: Alles bij het oude laten!
Naar mijn mening is het losse en informele de motor die de Eran dagen doet leven!
Daardoor onderscheiden de Eran dagen zich van vele andere Trackdays.

Laat iedereen zijn ding doen. Ten eerste is het nog niet vaak fout gegaan tussen mensen onderling zoals eerder aangekaart en ten tweede is het een illusie om circuitrijden risicoloos proberen te maken!

En dat er nog niet veel car-to-car indidenten zijn geweest lijkt mij het bewijs dat het risico laag genoeg is.

Op dit moment kan één ieder zijn ding doen. De "rookie" kan naar mijn idee goed aanleren (en leert relatief snel aan door snellere deelnemers om zich heen) en de gevorderde race-amateur kan zijn kunde ook beoefenen.

Goede zaak zou ik vinden dat er rustiger gereden werd tijdens "gele situaties".

Afgelopen keer was ik er helaas niet maar ik heb goede dingen gehoord over het driftgebeuren. Mooi initiatief want driften is een discipline op zich!
Hoop alleen niet dat door het invoeren van een speciaal driftuurtje het driften tijdens de rest van de dag verboden wordt.

Groeten,
Mark Vroomen

PS: ik wil de organisatie achter ErAn Racing bedanken voor de mooie dagen. Zowel die waar ik zelf heb kunnen rijden alsook die waar ik slechts toeschouwer was. Hopelijk nog veel van deze dagen op dezelfde manier!
Reply With Quote