Volgens
Het laatste nieuws heeft Bas voor 2005 niet minder dan 4 mogelijkheden om testpiloot te worden!
Quote:
"... Namen kan ik niet noemen, maar het gaat zowel om topteams, als om middenmotors, en dan heb ik het niet over het Jordan en Minardi-team", aldus onze landgenoot.
|
Quote:
"Naast een job als testrijder is er ook een mogelijkheid om ergens als vaste rijder in dienst te gaan, maar daarvoor heb ik een groot budget nodig en dat heb ik momenteel niet. Samen met mijn manager Rick Gorne werken we momenteel hard aan mijn toekomst in de Formule 1. Waarschijnlijk kan ik na 10 december meer vertellen", zegt Leinders.
|
Zou hij hier een minardi zitje bedoelen?? of een Jordan zitje? of een Red Bull zitje??
Morgen, 10 december zou er meer duidelijk zijn over de "functie's" van de 3e piloten in de f1 in 2005, daarom verwacht Leinders morgen meer te weten over z'n baan in 2005...
Quote:
"Ik probeer alleszins om volgend jaar in de Formule 1 actief te blijven, maar mocht dat niet lukken, dan zijn er ook nog andere pistes. Welke dat zijn, kan ik niet kwijt, en om eerlijk te zijn steken we daar op dit moment weinig energie in. We zetten op dit moment alles op de Formule 1."
|
Wel gedurft, alles zetten op de F1...
Andere toppers zijn al aan het budget zoeken en onderhandelen voor een jaartje GP2... zou niet slecht zijn moest Bas daar ook met een half oog op zitten redeneren...
Ik ben alvast zeer benieuwd!