View Single Post
Old 10-12-2004, 20:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Het eerste seizoen zit erop ..............en wonderwel zijn toch veel zaken gegaan zoals in het begin van het jaar werden gepresenteerd. In het afgelopen jaar heb ik wel "ontdekt" hoe het marketing concept van deze klasse in elkaar zit. Het viel me op dat vele sponsors uit een bepaalde hoek kwamen (bouw en aan utiliteit verwante ondernemingen). Nou niet bepaald de sector waar het zeer goed gaat........toch werkt het "systeem" voor die bedrijven. Leg de link met de hoofdactiviteiten van Maessen en je hooeft geen Einstein te zijn om te "ontdekken" hoe de vork in de steel zit. Let wel, ik heb geen enkel probleem met deze manier van zaken doen.

Voor de BRL-V6 is het sportief gebied ook goed verlopen, mooie namen (weliswaar dik betaald) in het deelnemersveld en voor het eerste jaar ook voldoende deelnemers. Door het succes van 2004 staat voor 2005 de BRL V6 Light in de planning.

Quote:
Fünfundzwanzig BRL-V6 mit den 325 PS Ford Triebwerken, dazu die "sogenannt BRL Light" Serie.
Hier kommen Autos mit 235 PS zum Einsatz
http://www.dimo.de/brl-v6.htm
Dikke en iets minder dikke jongens in één veld, gescheiden klassementen ...........en de Lights Kampioen 2005 mag een jaar gratis rijden in bij de zware jongens in 2006.

09.-10 April 2005 Assen (NL)**
14. - 16. Mai 2005 Zandvoort (NL)
20.-22. Mai BERU TOP10 Hockenheim (D)
04. - 05. Juni BERU TOP10 Sachsenring (D)
09. - 10. Juli Zolder (B) (Zolder Super Prix)
06. - 07. August Assen (NL)**
17. - 18. September 2005 Zandvoort (NL)
24. - 25. September BERU TOP10 Nürburgring (D)
15. - 16. Oktober Zandvoort (NL)

** Het zal een van de twee worden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote