View Single Post
  #94  
Old 13-12-2004, 19:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Integra
Wat is dat nu voor een zever?
Mag ik in dat geval jouw slabbertje even lenen?

Waarom zeg ik dat een 575, in 2004 specificatie, geen materiaal is om kampioen te worden in het FIA GT of eventueel Belcar.

De 575 heeft geen klinkende resultaten behaald in het LMES of FIA GT in 2004. Terwijl het toch echt 100% fabriekmateriaal is.......de prijs van een 575 is trouwens ook naar. Toch pijnlijke als je steeds om de oren wordt gereden door de particulier ontwikkelde wagens van Prodrive / Care. De fabriek die het niet kan winnen van een privateer concept, ai...... it hurts.

Die overwinning in 2003 mag je niet eens meetellen. Dat lag er duimendik bovenop dat er "iets" niet klopte. Op pure snelheid hebben ze geen platte prijs gepakt.

Nu is er wel een "oppep kitje" getest voor de 575 op Spa tijdens de traingen voor de 24 uur van Spa. Dat bood enig soelaas......maar in hoeverre dat is toegepast is op de bestaande 575's weet ik niet.

Mocht de 575 zo'n succes zijn, waarom zet John Bosch dan zijn wagen na reeds één seizoen deze niet al te goedkope aanschaf aan de kant? Wordt helemaal mooi als hij een 550 gaat huren bij Prodrive / Care

Tja jouw opmerking over de Saleen. Inderdaad, niet super betrouwbaar maar wel zeer snel. En dat voor de fractie van prijs van een 575

Controleer de feiten en concludeer dat Ferrari met de 575 een behoorlijke misser is van de fabriek.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.