View Single Post
Old 19-12-2004, 16:22
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Speedweeks '05 : Daytona 500

In februari is het weer zover. Dan gaan we (14 personen) naar de opening van het NASCAR seizoen in DAYTONA. Voor mij is het reeds de 8ste keer dat ik er naar toe ga en opnieuw zit ik reeds te popelen van ongeduld om te kunnen vertrekken. (nog 53 keer slapen )

We vertrekken de 11de februari vanuit Schiphol naar Orlando. De 12de gaan we dan naar de BUD SHOOTOUT, een prestigieuze race waar vele $$Dollars te verdienen zijn. Deze avondrace wordt vooraf gegaan door een ARCA race en als afsluiting is er een optreden van de Rockband 3 Doors Down.

De zondag gaan we dan naar de Pole Qualifying en de IPower Dash race over 150 mijl. Die avond gaan we dan naar de Dirt track van Volusia Speedway om de WORLD OF OUTLAWS Sprint Cars te zien rijden.

Dan wordt het even vakantie en gaan we enkele dagen diverse pretparken bezoeken.

Donderdag zijn er dan de GATORATE DUELS, een nieuwe formule voor de vroegere Gatorade twins, twee races die met de nieuwe formule (met pitstop) toch wel de moeite gaan zijn.

Dodge dealers Truck race over 250 miles wordt op vrijdag verreden gevolgd door de IROC en de dag wordt afgesloten door de Busch series happy hour

Zaterdag is er dan de Take 5 Hershey's 300, de openingsrace voor het Busch series kampioenschap gevolgd door het happy hour voor de NASCAR wagens.

Zondag 20 februari is het dan de DAYTONA 500.

We zijn van plan om regelmatig vanuit de states een verslagje te posten in deze tread en wie weet zelfs enkele foto's!

Op de paddock zitten nog enkele mensen die ook naar ginder gaan en wie weet kunnen we elkaar ontmoeten op de eerste zaterdagmiddag voor dat de races beginnen?