View Single Post
Old 19-12-2004, 17:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Ietwat verlaat, de foto's van de Race Promtion Night 2004 staan online. 40 stuks, inclusief de namen van de plioten

Daarnaast zijn er nog twee pagina's bijgekomen op de "Classic Zandbak", namelijk twee evenementen uit 1981. Zijnde:
- EG Trophy, Circuit Zolder
- Saison Abschluss, Circuit Zolder

Teaser van de EG Trophy 1981:

Dat de foto's van de "Classic Zandbak" uniek zijn blijkt het feit dat enige tijd terug een mailtje binnenkwam van ene János Wimpffen met de vraag of hij een tiental foto's mocht gebruiken van de Spa 1000 Km uit 1982 en 1983 voor een nog te publiceren boek. Ergens deed die naam een belletje rinkelen........hup richting Google en binnen de minuut was ik met mijn hoofd in de wolken. Janos bleek de auteur te zijn van het boek "Time and Two seats", de bijbel op het gebied van Endurance racen van 1950 t/m 1998.

Wat blijkt, Janos is bezig om een foto versie te maken van dit 2300 pagina's tellende boek. Uw begrijpt, aan dit soort projecten werken we graag mee Pompierke die voor altijd vereeuwigd zal worden in de boeken, wie had ooit gedacht

Tevens mijn verslagje online gezet van mijn tripje naar Zandvoort. Hoop in de komende weken nog enkele stukjes online te zetten over bepaalde zaken en personen die in 2004 nou niet bepaald promotie werk hebben verricht voor de autosport.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote