View Single Post
Old 28-12-2004, 00:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Dus als ik het goed begrijp is de algemene inkom 59€ voor al de trainingen, kwalificatie’s en de 24uren zelf. Deze prijs is dus zonder toegang op de tribunes en ook zonder entry voor de paddock veronderstel ik?
Die 59 euro is idd de algemen toegang. Echter op de woensdag en donderdag kun je met dit ticket gebruik maken van de tribunes. Op zaterdag en zondag niet, dan is er ook redelijk strenge bewaking van de tribunes. 24 op 24

Idem dito voor de paddock, op woensdag en donderdag wel te doen met een standaardticket. Zaterdag en zondag zeer zeker niet.

Quote:
Onderaan het prijslijstje op de site staat “35€ Mulsanne-Arnage Curves”; blijkbaar moet je voor deze bochten combinatie nog bij betalen?
Nee, denk het niet. Dit kaartje zal alleen geldig zijn voor die twee bochten. Er zijn veel mensen die op de campings liggen bij die twee bochten en niet richting het centrale gedeelte gaan. Met het ticket van 59 euro heb je hier wel toegang.

Quote:
Ik heb een plan gevonden, daar op zie je duidelijk dat in die zone de haarspeld zit en ook de mooie bochten combinatie met o.a. Indianapolis in. Als ik het goed voorheb, dan is dit een van de mooiste stukken van het circuit, klopt dit?
Arnage bij nacht is MUST voor iedere liefhebber, hier krijg je echt rillingen als je staat te kijken.

Quote:
Kan je een volledig rondje Le Mans afstappen te voet zoals in Spa dat het geval is met een deftig wandelpad?
Geen wandelpad. Op legale wijze is er geen doorkomen aan op bepaalde stukken. Zoals bijvoorbeeld het stuk Tetre Rouge - Mulsanne Corner. Illegaal lukt misschien wel..........maar denk eraan, die blauwe petten in Frankrijk staan niet bekend om hun klantvriendelijkheid Je kunt het proberen..........misschien dat je dan op zondagmiddag vier betonnen muren om je heen hebt

Quote:
Hoe zit het met de campings?Waar zijn ze gelegen? Vlak naast het circuit? Waar dan juist ergens? Dicht bij de paddock en start/finish tribunes? Zijn de campings permanente campings met permanente sanitaire voorzieningen, stromend water en elektriciteit? Zijn het verharde tereinen? Of is het eerder in “weide toestanden” zoals in Francorchamps aan Les Combes…
Binnenin het circuit....zeg maar het "stadiongedeelte" en aan de overkant. Zeer dichtbij dus..........

Toiletten? Ja aanwezig en proper. Water? op centrale punten (bij de toiletten dus) Electra? Zo goed als niet aanwezig. “weide toestanden”? Yeps.........leuk met droog weer, iets minder met aanhoude regen. Je dient dus zelf je faciliteiten te verzorgen.........of je moet geen probleem hebben om enkele dagen geen douche te zien Engelsen en Denen kunnen heel lang zonder douche.

Prijzen van de camping? Zeer aantrekkelijk. Maar je als je nu nog niets geboekt hebt kon je weleens te laat zijn. Zeer snel actie ondernemen op dat punt!

Quote:
Rijd er buiten de 24u Le Mans nog iets in het voorprogramma??? Ik dacht van niet… zijn er dan niet enorm veel dode momenten zoals met een GP F1 ???
Meestal één support race. Veel dode momenten? Nee, de meeste mensen gaan pas na 12.00 uur op zaterdag richting circuit............eerder zijn ze daar ook niet toe in staat Voor woensdag en donderdag is dat geen probleem. Van 18.00 tot 19.00 het voorprogramma. Daarna tot 24.00 de trainigen van Le Mans deelnemers.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote