Quote:
Originally posted by Mark
Wel een streep door de rekeing van Renault Bel-Lux, na het verdwijnen van de supermeetings was er toch sprake van dat Renault Bel-Lux en Nl samen gecombineerde wedstrijden ging organiseren. ?
|
Niet alleen in Nederland geen cup, de kansen voor België nemen ook in rap tempo af. Of het privé initiatief van Circuitpark Zandvoort doorgaat is nog maar de vraag. Iemand weleens gekeken naar het aantal cup-sponsors op een Nederlandse Clio's? Dat zijn er heel wat, kan me moeilijk voorstellen dat die bedrijven doorgaan met een privé project
De onweersbui met betrekking tot de Belgische cup zagen we hier op De Paddock al enige tijd hangen, de kans is groot dat die bui zal door zetten.
Quote:
Op 14 januari 2005 beslist Renault België Luxemburg of de Belgische Clio Cup wordt voortgezet. Renault BeLux wil op die dag minstens 18 inschrijvingen binnen hebben, zoniet wordt de Cup afgevoerd. Meer info op www.pitstoptv.be
|
Ze zijn in ieder geval al zo verstandig om minimaal 18 auto's te eisen voor de eerste startgrid. Of dat een haalbaar getal is? Zal moeilijk worden. Tijdens de laatste wedstrijden van 2004 hebben we dat nauwelijks meer gehaald. Enkele rijders van 2004 stromen door naar andere klassen (zoals bijv. Kevin Leest... Belcar)
Geloof dat ik mijn paraplu maar eens ga opsteken, het begint al te druppelen