Quote:
Binnenin het circuit....zeg maar het "stadiongedeelte" en aan de overkant. Zeer dichtbij dus..........
Toiletten? Ja aanwezig en proper. Water? op centrale punten (bij de toiletten dus) Electra? Zo goed als niet aanwezig. “weide toestanden”? Yeps.........leuk met droog weer, iets minder met aanhoude regen. Je dient dus zelf je faciliteiten te verzorgen.........of je moet geen probleem hebben om enkele dagen geen douche te zien Engelsen en Denen kunnen heel lang zonder douche.
Prijzen van de camping? Zeer aantrekkelijk. Maar je als je nu nog niets geboekt hebt kon je weleens te laat zijn. Zeer snel actie ondernemen op dat punt!
|
Er zijn dus enkel Dixie (werf WC's) toestanden te vinden op de camping's?? zijn er dan nergens douchen te vinden?? douchen in de paddock is niet echt mogelijk zeker?
Ik heb net prijzen gevonden van 2002 van de camping's, toen lagen ze rond de 34€. Dit zijn prijzen voor het ganse weekend (4 dagen) veronderstel ik???
Nu al reserveren voor een camping plaatsje in juni???
Lijkt me nogal onnodig. maar als het zo is, dan moet het maar hé...
Hoe en waar moet je dan terecht?? Via mail of via telefoon een plaats reserveren? Je moet dan toch pas terplaatse betalen? of met een voorschot? want iedereen kan dan reserveren voor 20 man en dan komt er bijvoorbeeld geen kat opdagen ...
Als er iemand hierover een contact (mail)adres over heeft of tel of een site. Deze zou dan zeer handig zijn!
Quote:
Meestal één support race. Veel dode momenten? Nee, de meeste mensen gaan pas na 12.00 uur op zaterdag richting circuit............eerder zijn ze daar ook niet toe in staat Voor woensdag en donderdag is dat geen probleem. Van 18.00 tot 19.00 het voorprogramma. Daarna tot 24.00 de trainigen van Le Mans deelnemers.
|
Is er dan op woensdag en donderdag écht niets te zien op de track voor 17uur savonds? Op vrijdag is er dan enkel de parade in Le Mans city, en dus ook weer geen activiteit op het circuit?