View Single Post
Old 03-01-2005, 16:17
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Die Gordon verbaast mij ook wel hoor! Dit is geen stunt meer, eerdel al een bevestiging... Maarja, het is Dakar zeker, dus zijn er veeeeeeel meer factoren nodig om te winnen dan alleen maar enkele rit winsten in de 1e week.
De mecaniek van de wagen moet het uithouden, je mag bijna geen tijd verliezen met rond te dwalen, ...

Greg is idd zeer sterk bezig! een 7e plek voor de officiele Nissan's, is best wel mooi! Wetende dat Greg zij voor de start "Ik ga niet voor dagprestaties, ik ga 3 weken rijden voor een goede eind klassering" En hij zit dan al direct van de eerste dagen vanvoor goed mee ...

Henrar stelt wat teleur met "maar" een 25e plaats algemeen momenteel

Met Loomans is het nog erger, hij is nog maar 61e algemeen na de rit van vandaag! En dit terwijl er zoveel verwacht werd van deze wagen. Hij lijkt wel iedere dag een uitleg te hebben, eerst was het de banden druk dan de vering die te strak zou staan... wat zullen we strak weer te horen krijgen

Wat me opvalt is dat momenteel Schlesser maar op een zwakke 16e plaats staat! Wetende dat hij een jaar of 3 nog met de top mee draaide... Vanaf dat hij gestopt is met Renault en gestart is Ford motoren, lijkt het wel bergaf te gaan...

En Euser?? hoe is met hem?? in de Belgische media hoor je er niets van.

Last edited by Mr.Dallara; 03-01-2005 at 16:19.
Reply With Quote