View Single Post
Old 06-01-2005, 19:33
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Supra
van den broeck is voorbij cp 1 met een 25 ste tijd.
de rav gaat precies sneller als feryn niet rijd... andere gewichts verdeling zeker
als hier maar geen vodden van komen
Feryn is een mietje

Na 5de rit zei hij.
Quote:
"Man, was dit een zware rit vandaag " vertelt Pascal Feryn. " Maar we hebben geen zotte dingen gedaan. Daarvoor was het parcours veel te gevaarlijk. Er waren tal van putten die niet in het roadbook opgenomen waren. We zijn als 107de vertrokken en hebben in het klassement 40 plaatsen goedgemaakt. Michel vroeg me talloze keren om harder te rijden, maar ik wou het niet. Ik ben er zeker van dat als ik het gedaan zou hebben, we problemen zouden hebben gehad. Ik heb er zeker 15 aan de kant zien staan met problemen. Als je op dit parcours te agressief begint dan hang je. Geen problemen, geen lekke band, zo hoort het. De wagen is perfect en laat het beste beloven voor het zand. We hadden een zandstrookje en waar sommigen moeite hadden ging onze Toyota er doorheen met de vingers in de neus. Morgen zitten we de ganse dag in het zand, afwachten wat dat zal worden. En nu ga ik mijn tentje opzetten en ga ik slapen. Morgen rij ik en dan is het aan Michel om voor enkele dagen het stuur over te nemen. Slaap zacht. "
Reply With Quote