Die decals zal ik morgen of zo eens testen, dan weten we het. Je kan met deze set ook de Catalunya 2002 maken, dus ik heb in principe decals over (van McRae/Senior bv). Ik zal het hier weten te zeggen wat het wordt.
2e update van de dag: de tweede mistcoat zit op de body. Nu is zo goed als alle primer bedekt, en de voegen beginnen al mooi gekleurd te zien.
Een uurtje of twee later kan er dan de derde en laatste nevellaag op. Dit is de basis voor de eerste "natte" laag, of de wetcoat. De laklaag ziet er nog "puisterig" uit, maar dat is niet erg. Met de wetcoats werken we dat zonder problemen weg.
We hebben ook een beetje gewerkt aan het chassis. De kardan zit er nu op, en ook een deel van de achterste draagarmen. Merk de drie gaatjes op naast de voorste as. Die dienen om de remleidingen aan te brengen wanneer de rest van de ophanging wordt gemonteerd. Ook die schuine stangen naast die gaatjes naar analogie met die aan de achteras (wat zijn dat eigenlijk?) werden toegevoegd. Op de referentiefoto's zijn die aanwezig, maar ze zitten niet in de kit, dus heb ik ze zelf gemaakt.