View Single Post
Old 12-01-2005, 21:46
fomoco90's Avatar
fomoco90 fomoco90 is offline
De Paddock Rookie

Mijn collectie Foci

beste mensen, na een klein beetje hier de kat uit de boom te hebben gekeken, heb ik dan ma besloten om mijn, nu nog, kleine collectie te tonen.
Ja allemaal Focu, wa wil je als je er zelf eentje hebt , sommige details kloppen mss niet de volle 100%, ma voor mij wast de bedoeling om er eentje van elk te hebben. Probleem is dat er nu nog zo maar eventjes 8 moeten gemaakt worden.
Een familiepiccie

Eventjes vertellen, 3 v/d 4 zijn tamiya's allen op basis van de '99, de witte en de open deur is aangepast met een transkit, de RACC met extra koplampen is er eentje van Hasegawa.
Dees '99 is een van ùijn beste tot nu toe, enjoy

close up van "open deur" versie, deze heeft me bloed zweet en tranen gekost, om nu tot de vaststelling te komen dat ik de B-stijl, per accident, heb weggesneden nu niet echt te zien.
heb nu nog de andere kant liggen om die nog ergens tegen te smijten.

Volgende project is er eentje op basis van de hasegawa '03 kit, maar niet uit de doos gebouwd, simpeler eigenlijk, de '3 testcar, nice wit en enkele decals. Wel jammer dat hase... niet meer aandacht geeft aan de ophanging(lijk Tam, nu de prijs zit ergens in he), volgende wordt dan weer de Duval '03 versie van Hasegawa, met Renaissance kit en Decals, yummie!!!
daarna ..das voor later. Mens moet nog werken ook he
Laat de "comments" ma komen, ma nie te hard he, aub