View Single Post
Old 13-01-2005, 18:53
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

F1 Teampresentaties 2005

Afgelopen week zijn er toch al twee teampresentaties geweest, ik ben ongetwijfeld niet de enige die dit heeft opgemerkt.

8 januari: Toyota

op verschillende sites zoals www.f1racing.nl staan er heel wat foto's van deze presentatie. Weinig verschillen met vorig jaar precies. Nog altijd dat saaie kleurenschema, enkel de overal werd lichtjes gewijzigd, door de mouwen wat grijs te maken .

13 januari: Sauber

De voorstelling van Sauber was reeds eergisteren gepland, in Maleisië, maar omwille van de Tsunami's werd die dus afgelast. Vandaag hebben ze dan gewoon een berichtje op hun site gezet met enkele (weinig, maar hi-res) foto's bij. (www.sauber.ch)
Hier valt wel meer te zeggen dan bij Toyota vind ik. Kleurenschema is behalve aan de neus ook nauwelijks veranderd. Maar aan de vormgeving is wel te zien dat ze hard in hun nieuwe windtunnel gewerkt hebben. Kijk vooral naar deze foto .
Verder zijn ze van Bridgestone naar Michelin overgeschakeld, en hebben ze terug zelf een versnellingsbak ontwikkeld, toch al héél wat minder Ferrari als vorig jaar he

Maar wat me bij de Toyota nog niet meteen was opgevallen, is de nieuwe hoogte van de voorvleugel. Dat is echt geen zicht meer hoor

Andere reeds geplande teampresentaties:

16 Januari: BAR
31 Januari: Williams
1 Februari: Renault
7 Februari: Red Bull Racing