Vandaag heb ik werk gemaakt van het dashboard. Met wat CF-decals ziet het er redelijk authentiek uit. De pedalen zijn scratchbuilt. Naast het gewone schilderwerk kreeg het dashboard ook een drybrush-behandeling. Vergeleken met originele foto's van het echte dashboard zijn ze niet identiek (maar ik ben ook niet zeker of de dashboards van de fabriekswagens identiek waren aan die van Freddy's wagen in Ieper) maar "it looks right". En dat is het bijzonderste, zeker als je gaat voor een gesloten wagen. het meeste van de details gaat dan toch verloren eens het model af is...
Ook het interieur werd met CF-decals bewerkt en de voetplaat is ook scrathbuilt. De zijpanelen krijgen later nog wat extra detaillering, maar zijn wel al voldoende klaar om het dashboard in te bouwen.
Na het dry-fitten van het dashboard in het interieur ziet het geheel er zo uit :
Morgen zal ik het chassis moeten omdraaien en aan de onderzijde beginnen werken, want eens de stoelen en rolkooi gemonteerd zijn aan de bovenzijde wordt werken aan de ophanging erg lastig. Daarom : vanaf morgen begin ik aan de ophanging en de uitlaat, en als dat klaar is kan het interieur weer verder gezet worden...