Quote:
Originally posted by Mark
Godszijdank heeft Peter R. de Vries dit jaar meegedaan. De schrik van Justitie en Politie in Nederland. Geweldige programma's zijn dat altijd...........en vooral, Peter kan goed praten.
Die bewuste Nova uitzending heb ik afgelopen woensdag gezien, prachtig hoe Peter die groene sul onder de tafel schoffelde. Die groene sul begon daar verhalen te vertellen die wellicht waar zijn maar wel van 25 jaar geleden. Zeer zeker geen maatstaf voor hoe de Dakar nu wordt georganiseerd. Die groene wist niets eens dat er snelheidsbeperkingen waren in de dorpjes e.d.
Discussie was een prachtige overwinning voor Peter, die groen lag zwaar K.O. in de touwen
|
Ik heb dit ook gezien, ik heb echt dubbel gelegen van het lachen met de argumenten van die Van hulten.
Die kwam af met dingen die in de verste verte niks te maken hadden met dakar ( de ontvoering van jaaaaaaaaaaaaren geleden ve. britse jongen en voor hem op te sporen het geld van de regering werd voor gebruikt) of zelfs met een auto( buiten misschien dan dat die zoon ve. britse minister ontvoerd was in een auto

)
Zelfs mijn vriendin lag toe van het lachen en die kent dan nog niet veel van autosport