om effe door te gaan off topic en er daarna nog eens vol op te gaan :
ik ben een autosportliefhebber maar koning voetbal kent in mij ook een fan! En trust me, er zitten er hier genoeg op het forum
wb de huidige autosport is het inderdaad vriendjespolitiek als je de mensen niet veel kan bieden. Ergens wel logisch lijkt me, want wat bieden velen hun sponsors ...
De organisatoren doen echter ook hier hun duid in het zakje. Als je ziet hoe veel keer wij met onze 'stoeme' fun cup in de gazet hebben gestaan, dan weet je het wel. Het nieuwsblad, GvA, Turbo Magazine (dat was een gelukje),... Je moet geluk hebben maar als je werk geeft aan een journalist dan moet hij zelf geen werk meer zoeken. Schrijf als organisatie de pers aan en ze komen wel af, gene stress. Het bewijs zit in de artikels op onze site, en dan moet ik zeggen dat er nog een vijftal niet ingescant zijn omdat de website al lang niet meer is geupdate (
www.perdieus.com bij media)
Op vlak van sponsors dan:
Nu wij onze biplace hebben, kunnen wij ook enigzins makkelijker naar bedrijven stappen, want we kunnen ze een heel exclusief event bieden, als incentive, promo voor hun goede klanten of weet ik veel wie! Je moet jezelf en de autosport verkopen, zoals je dat bij alles moet doen als je geld wilt bekomen of vooruit wil in het leven! Het is een kwestie van vooral geven en dan ook nemen! Niet éénvoudig, maar autosport is iets unieks en dat moet je dan ook in de verf zetten bij het benaderen van sponsors! Laat ze geloven dat ze iets fantastisch kunnen beleven,iets waar ze een ongelooflijke ervaring rijker mee zijn, iets waar ze een duidelijke return van zien! Simpel, dit was de theorie, iedereen nu naar de praktijk