Peter, en graag een eerlijk antwoord: zijn er ooit gesprekken geweest met organisatoren, teams, enz... om centen te zoeken om zendtijd te kopen?
Het lijkt mij zo vanzelfsprekend dat diverse teams extra centen willen stoppen in zendtijd als ze zeker zijn dat ze op TV komen.
Als elk team een extra bijdrage afgeeft moet zoiets toch mogelijk zijn. Ik heb geen bedragen in mijn hoofd, maar wil me hier wel 200% voor geven om zoiets te realiseren tussen de teams. Een deel afhouden van het inschrijvingsgeld, of deze omhoog halen lijkt me geen oplossing. Een simpele samenvatting zou kunnen zijn: wie betaald komt in beeld. Deze denkpiste moet het piloten toch een stuk eenvoudiger maken budget los te krijgen bij bedrijven. Als Zolder zich dan kan concentreren om het circuit aantrekkelijk te maken en te zorgen dat er weer volk naar de circuits komt is de bal toch rond.
Het gaat helemaal niet goed mannen, geloof me en hopelijk worden sommigen eens goed wakker en doen ze zoals in de politieke termen " hun verantwoordelijkheid opnemen". Het kalf is aan het verdrinken, wie zet zich recht en haalt het op het droge.
|