View Single Post
Old 19-01-2005, 23:18
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

juist driesco: grote schoonmaak op zn hollands. wellicht is het vb van de beru top 10 iets. zeer aantrekkelijk program. alleen ook daar zit tv achter de decoder en dan nog alleen F3 geloof ik.
Hoe dat zo 123 te reguleren weet ik ook niet. Maar daar hebben we Peter voor. Wel mooi is dat ze de catering voor alle series hebben geregeld in één grote tent. Het is ook waar dat de Belcar een grote schat is voor Belgie. en in iets mindere mate ook de andere endurance series.
Ook het BRL kan wat worden. Alleen mits geregisseerd door profs, want inderdaad, zulk soort klassen dienen strak en zakelijk geleid te worden. Er dient geld gegenereerd te worden door grote klassensponsoren aan te trekken die op hun beurt weer iets kunnen betekenen voor media aandacht.
en hoe krijgen we weer grote getalen bezoekers aan het hek.
echt alleen als je mensen paait met heel veel media en gratis tickets en ander vertier dan alleen racen op zon dag.
de mensen moeten naar huis gaan met een gevoel dat ze wat beleefd hebben. zowel sportief als een stukje eigenbejach. denk aan posters, contact met de racewereld zoals handtekeningen gratis merchandise van sponsoren.
ik weet wel dat dat heel veel energie en geld gaat kosten in aanvang, maar het zal zich terugbetalen. kijk naar de marlboro masters in zandvoort. hoewel hiervoor de laatste jaren gewoon voor moet betalen, blijven de mensen in grote getalen toestromen, elk jaar weer. voor de rest is t hier ook tobben hoor!
zelfde bij dtm. allemaal media. maar wij kunnen het hier wel allemaal gaan bedenken, maar als er niets gebeurd is het zometeen toch echt twaalf uur.
hoe zit het nu bij jullie in belgie: waaruit bestaan zometeen de A evenementen. Belcar, F renault jr en minis?
Reply With Quote