Kijk dat van het spektakel vind ik goed gezegd. Voor de mensen die er nog nooit geweest zijn die moeten is dringend naar Warneton gaan. Je betaald daar 20€ of 25€ inkom, maar de mensen staan daar in lange rijen voor de kassa. Waarom ? Er is iets te zien. HEt zijn mss niet de grootste namen die er rijden maar er gebeurd vanalles. End aar haal je graag die 25€ voor uit je portefuille en daarvoor rij ik als Kempenaar graag 3 uur tot in de woeste Far west van West-Vlaanderen. OOk de organisatie daar zou ik toch wel als voorbeeld willen aanhalen. Geen geknoei aan de parkings zoals in Zolder waar ze soms niet weten waar ze je moeten zetten. En vooral geen lastige vips. Al heb ik de laatste keer wel een vip tent in het infield zien staan. Awel ze staan daar goed, ze genieten daar van hun koers en de "zelf-betalende" toeschouwer geniet van de koers vanop andere plekjes en je ziet volgens mij nog meer. Het is dus allemaal niet zo moeilijk, als er maar aan Jan met (De paddock) pet gedacht wordt.