Ik denk dat deze thread zin heeft om anderen eens te laten voelen wat er in ons " autosportliefhebber" omgaat? Je kan je met de beste wil van de wereld voor iets 200% inzetten, als het niet verkoopt is er iets mis. Ik heb de laatste uren al tal van goede voorbeelden en opmerkingen de revue zien voorbij komen. Of er iets zal gebeuren is een andere vraag. Zoals ik reeds al zei: tot nader order heb ik helemaal niets in de pap de brokken in gelijk welke organisatie dan ook. Maar als iedereen bij de pakken blijft zitten gaan we niet vooruit. Wat ik wel opmerk is dat alle teams opmerkelijk stil blijven en ook dat zint me niet. We staan nooit op 1 lijn omdat de belangen van de verschillende teams te ver uit elkaar lopen. Ik heb 1 goede post zien voorbij komen en daar moeten we ons aan optrekken. " Begin aan de grond met iets compleets nieuws", maar wie gaat hier zijn kop voor uitsteken? We zien wel, maar dat er iets moet gebeuren is zeker. BRI is vragende partij om alvast iets moois te maken van de TC indien gewenst.
|