View Single Post
Old 21-01-2005, 16:19
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Mario
Volgens mij is de gemiddelde autosportliefhebber trouwens helemaal niet veeleisender dan de gemiddelde motorsportliefhebber.
Niet mee eens Mario, maar ja, meningen mogen verschillen. Een motocrosspubliek is minder veeleisend dan een autosportpubliek volgens MIJN ervaringen. ( en lang mijn vrouw haar kant gaan ze al 30 jaar naar de cross dus heb ik ook al meerdere weekends met de enkels in de modder gestaan.) Een goeie pint na een reeks doet bij iedereen daar alle ellende vergeten.

Misschien worden motorsportliefhebbers door de organisatoren, teams e.d. voorlopig doorgaans met meer respect bejegend dan autosportliefhebbers. [/QUOTE]

Hier ben ik het dan weer volledig mee eens. In 2002 heb ik ooit 1 cross gereden hier in Beervelde. Als je daar aan de inschrijvingstafel komt zijn ze blij dat je er bent, een nieuw gezicht, iedereen wenst je succes ook al weten ze dat je binnen de minuut keihard op je bek gaat ( wat ook gebeurde) maar de sfeer is er. Toen ik viel stonden ze te drummen om je te helpen, handjes omhoog als je door de bocht gaat, enz.. een echt leuk gevoel. Je bent geen nummer, je bent één van de smaakmakers van de dag, ook al ben je de laatste. Ik ga niet de cross promoten, maar het is dag en nacht verschil.
Reply With Quote