De top15 dan na 4 specials.
1. Loeb/Elena - Citroën

2. Duval/Prevot - Citroën +32"7

3. Gronholm/Rautianen - Peugeot +1'01"5
4. Solberg/Mils - Subaru +1'27"7
5. Gardemeister/Honkanen - Ford +1'30"3

6. Martin/Park - Peugeot +1'39"1
7. Auriol/Giraudet - Peugeot 206 +2'01"9

8. Panizzi/Panizzi - Mitsubishi +2'03"4
9. Sarrzin/Pivato - Subaru +2'15"1

10. Kresta/Tomanek - Ford +2'41"2

11. Rovanpera/Peitilainen - Mitsubishi +3'06"3

12. Bengue/Escudero - Skoda +3'24"2

13. Stohl/Minor - Kronos Xsara +4'05"3
14. Rossetti/Esposito - Peugeot 206 +4'26"1
15. Schwarz/Hiermer - Skoda +4'47"9

En verder nog
Loeb meesterlijk, Duval volgt, maar ondertussen al op een halve minuut en Peugeot heeft de Pirelli's blijkbaar nog niet op punt. Gardemeister doet goed mee op die 5de stek, Martin valt wat tegen en Auriol die zoals gedacht voor de Mitsu's staat, maar Rovanpera en beide Skoda's zijn dé ontgoocheling van de eerste dag. Had ook ietsje meer van Stohl verwacht. Freddy had in die Xsara moeten zitten.