View Single Post
Old 21-01-2005, 19:59
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

De Vips zijn voor mij ook niet zo’n struikelblok eigenlijk. Die zijn er op zowat alle evenementen, niet alleen bij autosport. Ik stoor mij eerder aan het feit dat Autosport zo over het hoofd wordt gezien in de diverse media. Als ik hier in Vlaanderen tegen 10 mensen over Marc Goossens spreek, zal hoogstens 1 iemand hem kennen. Spreek je over Bart Wellens, Stefan Everts, Kim Gevaerts enz. dan kennen ze die wel…en die zullen niet meer supporters hebben dan dat er autosportsupporters zijn.
In 2003 zag je op TV1 nog Belcar reportages op zondagmiddag, maar die zijn ook verdwenen. Enkel Formule-1 schiet nog over…en zoals hier al verscheidene malen aangehaald, laat dat nu net de tak zijn die de meeste autosportliefhebbers het minst boeit.
Aangezien ik niet over Eurosport beschik in Vlaanderen, moet ik al gaan uitkijken naar een satelliet/decoder wil ik aan mijn trekken komen! Erg toch??

Aan de infrastructuur van de circuits mag ook wel gewerkt worden. Echt gezellig wanneer je de tour du circuit doet in Francorchamps en je onderweg naar het toilet moet. Als jongen geen probleem, bosjes in overvloed…maar als vrouw niet echt leuk hoor…

Over dat Belcar reglement dat ingewikkeld in mekaar zit… Ik ben naar Belcar races beginnen gaan in 2003 en moet eerlijk bekennen dat ik er pas goed mijn draai in vond vorig seizoen, in 2004 dus. Een jaartje heeft het geduurd en ben er zeker van dat ik nog veel moet leren. Ik heb vorig jaar het reglement ook eens in grote lijnen gelezen en daar ben ik wel wat wijzer op geworden. Maar het is natuurlijk niet op 5 minuten gelezen.

Bij de rest van de argumenten kan ik mij goed aansluiten. Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt, want kan mij toch geen leven zonder autosport voorstellen!!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote