View Single Post
Old 21-01-2005, 20:59
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Wat Driesco vertelt is een betoog naar mijn hart. To the point. Het doet mij denken aan wat in de politiek gebeurt.
Je hebt nieuwkomers met vernieuwende idëen (ik weet niet of de trema juist staat; zou even te rade moeten bij de "het groot nederlands dictee" mensen) welke botsen op de gevestigde waarden, welke alleen hun postje en inkomen veilig willen stellen.
Iedereen bekritiseert Bernie Ecclestone en Max Mosley, maar geef toe, wat die mannen gedaan hebben is geniaal; daar droomt ieder zakenman van. Maar hun zakelijk succes heeft ook iets bloot gelegd: autosport op het hoogste niveau heeft NIETS meer te maken met sport, maar alles met business. En dat is op het topniveau van alle sporten zo. Maak U geen illusies.

Totaal niet ter zake hier. Heb gisteren op de BBC een uitzending gezien over het fortuin van Roman Abramovitch, welke Chelsea gekocht heeft. Bernie had het niet beter gedaan. MAAR de Chelsea supporters hadden er geen enkel probleem mee, waarvan het geld kwam. Als ze maar bleven winnen.
Kortzichtige blik en dat ontdek ik ook in de autosport. "Après nous les mouches" vrij vertaald "Na onze dood kunnen ze allemaal de pot op".
Reply With Quote