View Single Post
  #1  
Old 22-01-2005, 02:10
Slider@7 Slider@7 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Posts: 5
Exclamation Advies voor verkoop unieke verzameling F1 wagens (1/43)

Ik denk er serieus aan om mijn hele collectie F1 wagens op schaal 1/43 weg te doen. Het gaat meer bepaald om 136 modellen die allemaal in werkelijk perfecte toestand zijn (zelfs beter dan je ze kan kopen in de winkel - daar veelal met de verboden tabaksreclame). Staan momenteel uitgestald in een prachtige volledig glazen (proff.) vitrinekast die eventueel deel kan uitmaken van de verkoop (doch alle originele doosjes zijn ook nog voorhanden). Alle courante merken (Minichams, Hotwheels, Brumm, Quartzo, Lang, Onyx) zijn vertegenwoordigd, doch het overgrote merendeel zijn Minchamps. Heb 47 verschillende wereldkampioenen, waaronder een aantal fel begeerde en moeilijk te vinden modellen (bv. de Benetton Ford B 194 waarmee Schumi voor het eerst wereldkampioen werd in 1994) ...

Graag jullie advies waar ik dit best zou kunnen adverteren om zoveel mogelijk potentiële kopers te bereiken ...

Vraagprijs : 2000 euro zonder of 2250 euro met vitrinekast.

(Is dus slechts +/-15 euro per model, terwijl je tegenwoordig +/- 30 euro voor een Minichamps moogt neertellen in de winkel ... en die Benetton Ford B 194 gaat tegenwoordig bv. gemakkelijk 80-100 euro op zich alleen)

Thanks
Reply With Quote