Wel, hier is hij dan, de volgende update. Ik heb er mijn tijd voor genomen, maar het is deze week ook zo verschrikkelijk druk geweest, zowel op het werk als op privé vlak, zodoende ...
Enfin, update voor wat betreft de body: alles is gepolierd en de verschillende paneellijnen zijn wat geaccentueerd met Smoke (voor wat dat potteke allemaal goed is).
Ik denk dat we het schilderwerk aan de bodyshell mogen afronden, op uitzondering van de witte rand beneden rondom. Die moet er nog op komen.
Voor wat betreft het interieur: ik heb hier een daar nog een kabeltje getrokken, waar ik denk dat het nodig is (en zichtbaar). Ik ben afgegaan op fotomateriaal (dat trouwens deels van jullie komt) en op een reportage over de bouw van een model door ene Ray (bij sommigen hier wel bekend op andere forums zoals ScaleRaceCars en Brian's Model Cars of kortweg BMC).
Niet op de foto's te zien: de stoelen hebben hun carbon decals al gekregen, en staan nu te wachten tot de sol droog is. De rolkooi zit ook al deels in elkaar. Dit heeft de eerste laag witte lak al gekregen.
Aan het dashboard moet ik nog beginnen.
Opmerkingen/suggesties altijd welkom, maar dat wist je al.
Enjoy!