Dat het 5 voor 12 is moet niet meer gezegd denk ik, voor mij maakt het zelfs niet uit wie er waarom als toeschouwer is op uitnodiging van of als (echte) autosportliefhebber, hoe meer volk hoe beter !!!!
Voor de malaise in de TC acht ik vooral de organisator mede verantwoordelijk; Zolder is eveneens VZW en petje af voor alle medewerkers die daar naast de baan staan en alle anderen die zich daar onbaatzuchtig inzetten om ons "Toch nog de mogelijkheid geven om te kunne racen" maar helaas denk ik dat een BVBA een betere omschrijving zou zijn.
Ik erger mij al jaren aan het steeds hoger wordende inschrijvingsgeld (waarbij nooit enige meerwaarde aan het kapioenschap is gegeven) maar het zijn zeer mooie koersen om te rijden , bovendien is er geen alternatief.
Ik wil dan ook dries ff vermelden dat als er een alternatief kapioenschap zou zijn ik zeeeeer geïntresseerd ben, had trouwens gehoopt dat dit jaar de GDC terug opgestart zou worden maar helaas...
Mischien moeten alle teams uit de ZTC zich eens groeperen en een "gezamelijk" standpunt innemen om door te geven aan de organisatie......