Quote:
Originally posted by Driesco
Hoe bedoel je Mark?
|
Vrij simpel. Per website is er ruimte voor één thread voorzien in "Site-Updates" Dat regeltje hanteren we al langere tijd op het forum. Aangezien de newsletter een onderdeel is van de site van BRI zie ik persoonlijk niet het nut in van een aparte thread. Het Community-forum is sowieso al niet de juiste plaats.
Mocht het karakter van de nieuwsbrief objectief en algemeen van karakter zijn kunnen we nog altijd een aparte thread opzetten in de Mediacorner. Na het lezen van de eerste nieuwsbrief kan ik niet anders concluderen dat het nogal BRI-related is. Niks mis hoor..........maar nu dus even onder site-updates
Nu we toch over die newsletter bezig zijn enkele opmerkingen van een kritische lezer

Als de nieuwsbrief in zijn huidige opzet blijft zal het geen succes worden. Don't panic, botte opmerking van mijn kant maar beter het goed bedoelde advies van een lezer / klant dan een hoop verspilde energie in iets wat wellicht niet zal werken.
Na enkele jaren internet en een hele hoop nieuwsbrieven ontvangen te hebben merk je wel een bepaalde "standaard werkwijze" op.
Verbeterpunten (in mijn visie dan

)
- Zwarte achtergrond, zeer slecht leesbaar
- Te klein lettertype
- Te grote lappen tekst als preview
- Geen headers bij de verschillende items
- Headers(nog niet aanwezig) en eventueel bijbehorende zinnen (een stuk of drie)zijn niet doorklikbaar naar de langere stukken tekst.
- Het ontbreken van een "kop" bovenaan.
Waarom een vierkant wiel uitvinden als er daglijkse ronde wielen voorbij komen. Beter goed gejat dan slecht bedacht