View Single Post
Old 16-12-2001, 14:38
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Het ziet ernaar uit dat we 15 man wel gaan bijeen krijgen.
Als dat zo zal zijn post ik het meteen, want dan bel ik naar JPR om de mini-grand prix vast te leggen. Ik stel voor dat we die dan zouden beginnen om 18.00 uur. Tenzij er werkende mensen zijn die dat niet halen, dan houden we het op 19.00 uur.
Wel zal ik in dat geval genoodzaakt zijn om elke deelnemer te vragen om de €35 op mijn rekening te storten, zodat ik het kan doorstorten naar JPR en zodat we niet tot verrsassingen komen te staan als er iemand niet zou komen opdagen waardoor we (eventueel) onder de 15 man komen en de anderen zouden moeten opdraaien voor die ene. Ik weet ook wel dat niemand zoiets met opzet zou doen, maar ik heb het ooit al eens voorgehad (in Mol) dat ik een sessie vastgelegd had waarvoor we pas in aanmerking kwamen vanaf 15, en uiteindelijk kwamen er 12 man opdagen zodat ik mogen betalen heb voor 3 man extra, die er nooit geweest zijn.
In het geval van de "arrive and drive" sessies is het uiteraard niet noodzakelijk dat we vooraf betalen. Het aantal deelnemers speelt daar geen rol.
Ik hou jullie op de hoogte.

* WWW.SENNAKE.BE *