View Single Post
Old 06-02-2005, 15:08
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mark
De uitslag:

1: De Paddock I (AJ, Werner333, Sennake, Huudo)
2: De Paddock II (Manu, Bezemwagen, Pascal, Mark)

Een verdomd fijne avond bij de heren van www.F1world.be .........zowel qua uitslag als de quiz zelf. De quiz zat goed in elkaar voor een eerste editie. Enkele originele invalshoeken, goede presentatie en mooie prijzen.

Zoals altijd, de afwezigen hadden ongelijk Wat mij betreft gaan we in 2006 weer voor de dubbel. De Paddock voor de algemene autosport en F1world.be voor de F1-kenners.

Wij vonden het ook een geslaagde eerste editie van deze quiz. Het enige grote minpunt was een wat magere opkomst, maar verder was de quiz meer dan geslaagd. Voor de rest moeten we nog werken aan wat details, maar die zijn de volgende keer makkelijk op te lossen.

Als de Paddock de volgende jaren zo blijft domineren, zullen we daar toch wat aan moeten doen hé. Nee ze, we gaan niet de FIA-toer op.

Naar alle waarschijnlijkheid zijn er volgende jaar weer 2 grote quizzes over autosport, die van Depaddock en die van F1world.be. Beide evenementen zijn zeker voor herhaling vatbaar. En ik kan, voor mezelf dan toch, al zeggen dat, als ik die bewuste dag kan, zeker aanwezig zal zijn op de volgende quiz van depaddock. Niet dat ik er genoeg van ken om met de top mee te doen, maar voor de fun doe ik zeker mee.
Reply With Quote