Quote:
Originally posted by 206WRC-ke
...de andere foto's van het 'bouwproces' zal ik hier morgen plaatsen.
|
Voila dan, een heel verslagje van wat ik gisteren en vandaag heb uitgericht.
Fotootje van deel van de rolkooi.
Interieur
Nog es interieur. Boven dat groene kistje van 'First Aid' is het bloot eh. Daar moest nog een deeltje van de rolkooi boven komen... Dat besefte ik pas toen ik de hele rolkooi al had geinstalleerd en dat deeltje hier plots zag liggen... Ik vond het al vreemd dat twee van die andere delen niet pasten... Gelukkig kon ik ze terug afdoen zonder schade en heb ik dan tussen de rolkooi zitten 'foefelen' om dat deel er toch maar in orde op te krijgen, en oef, het is gelukt.
Kuipzeteltjes ingezet
Interieur af
Ondertussen had ik de ramen en lichten ook al in de kas gestoken en de ruitrubbers geschilderd (en ook met de vrije hand Sennake!

al zie je het hier en daar wel een kleinklein beetje)
En hieronder de vermeende productiefout... De blauwe bodemplaat krult rechts in het midden naar boven en links naar onder, wel het moest juist omgekeerd zijn geweest denk ik. Links duwt de plaat op de buis van de uitlaat en zo kan je de achterste contactdelen van de plaat niet vastmaken. Als het omgekeerd ging geweest zijn zou het juist zijn geweest denk ik, en nee, ik heb de plaat niet verkeerd geinstalleerd