View Single Post
Old 07-02-2005, 20:45
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Nismo
Kijk eens goed op uw plan,er is geen productiefout,je MAAKT een fout.De plaat die volgens u duwt op de uitlaat moet ONDER de uitlaat geplaatst worden.Hopelijk kun je dit nog herstellen op dit overigens prachtige model.
Mag ik je wat goede raad geven:
NEEM UW TIJD als je een model bouwt
lees AANDACHTIG je bouwplan
EERST passen DAARNA lijmen
Beste Nismo,

Ooit al de Impreza WRC 04 Solberg Japan gemaakt??? En het bouwplan gelezen?? Bij mij geeft dit aan in stap 6 dat ik de uitlaat moet monteren (is overigens een gleuf ervoor voorzien in die twee zwarte blokjes waar die moet tussen komen, onder de plaat) en in stap 18 geeft men aan dat ik de bodemplaat moet installeren.

Ik mag dan nog een beginner zijn, dit is zeker geen beginnersfout. Ik heb zeker geen fout gemaakt, toch niet zoals jij ze beschijft. Van de echte Impreza zullen ze de uitlaatbuis toch ook niet boven de bodemplaat doen toch??

Mag ik je goede raad even becommentariëren?
- Ik NEEM zeker mijn TIJD om het model te bouwen. Twee weken geleden of zo installeerde ik de uitlaat, en pas gisteren de bodemplaat...
- Ik lees ALTIJD AANDACHTIG mijn bouwplan, ik wil zelf ook geen fouten maken door het slecht te lezen.
- En ik pas ALTIJD EERST mijn delen voor ik ze lijm, al van bij mijn eerste model

Groeten :-)